پارچه کوبی روی دیوار
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

پارچه کوبی روی دیوار

 

پارچه کوبی روی دیوار به نوعی شبیه به کاغذ دیواری و یا پارچه دیواری می باشد. در پارچه کوبی روی دیوار می بایست به زیرسازی، اهمیت داد، چرا که زیرسازی نامناسب میتواند درکیفیت پارچه کوبی روی دیوار تاثیر بگذارد. شرکت آرین آرایه آماده خدمت رسانی در زمینه پارچه کوبی روی دیوار در سراسر تهران می باشد. پارچه کوبی روی دیوار اصول و قواعدی دارد که اگر بدرستی و به شکل صحیح آن صورت گیرد زیبایی خیره کننده ای خواهد داشت. در واقع پارچه کوبی روی دیوار نسلی از دیوارپوشهاست که طرفداران، زیادی هم دارد. اگر قصد پارچه کوبی روی دیوار های منزل را دارید، به شما توصیه میکنیم تا با مشاوران آرین آرایه حتما تماس بگیرید.
۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷
۰۹۱۲۸۳۸۵۴۸۳
۸۸۳۷۶۵۵۷_۶۰

پوشش پارچه ای دیوار

 

پوشش پارچه ای دیوار از قدیم رایج بوده است که دیوار خود رابا پارچه های مخمل و یا طرح و رنگ های مختلف می پوشاند که نمایی زیبا داشته باشد. کم کم با مرور زمان این پوشش پارچه ای تبدیل به پارچه دیواری شد که به رقابت با کاغذ دیواری پرداخت . کاغذ دیواری در دکوراسیون دخلی امروزی بسیار مطرح است و طرفداران زیادی دارد که این نوع طراحی کم کم جای خود را به پارچه دیواری داد.
پارچه دیواری در واقع همان پوشش پارچه ای است که خود مزایای منحصر به فردی دارد. این نوع پوشش طول عمر نسبتا بیشتری به کاغذ دیواری دارد و در دکوراسیون امروزی حرف اول را میزند چرا که میتوان در طراحی دکوراسیون داخلی حال پذیرای پارچه مبل را با پارچه دیواری هماهنگ کرد.

منبع: پارچه کوبی روی دیوار





:: برچسب‌ها: پارچه کوبی روی دیوار,پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: